سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرتا

 

صافکاری بدون رنگ (PDR  ) ، که به عنوان حذف دندان بدون رنگ نیز شناخته می شود ، یک روش سازگار با محیط زیست برای بازگرداندن بدنه وسیله نقلیه با از بین بردن ضربه ها و فرورفتگی ها از وسایل نقلیه و همچنین چین و چروک بدن و آسیب تگرگ است.

 

فرآیند صافکاری بدون رنگ شامل چهار مرحله است:

1. آسیب را ارزیابی کنید

2. به فرورفتگی دسترسی پیدا کنید

3. فرورفتگی را با دقت بیشتری بررسی کنید

4. برای انجام فرورفتگی فشار وارد کنید

 

 

بیایید نگاهی دقیق تر به این فرآیند در زیر بیندازیم:

فرآیند برداشتن دندان بدون رنگ

تکنسین‌های دنت هدز خودروی شما را به حالت اولیه کارخانه باز می‌گردانند بدون اینکه به رنگ اصلی خودرو آسیبی وارد شود. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

1.    آسیب بدنه خودرو را ارزیابی کنید

اولین قدم برای هر فرآیند تعمیر، ارزیابی آسیب است. ما با پرسیدن چند سوال ساده به این فرآیند نزدیک می شویم:

? فرورفتگی کجاست؟

? اندازه فرورفتگی چقدر است؟

? چگونه به فرورفتگی دسترسی داریم؟

 پس از ارزیابی آسیب، اطراف فرورفتگی را برای ترمیم آماده می کنیم.

 

2.    دسترسی به فرورفتگی را به دست آورید

 تعمیر فرورفتگی بدون رنگ به تکنسین ما نیاز دارد که به قسمت پشتی فرورفتگی دسترسی داشته باشد، به این معنی که پانل های بدنه، چراغ های عقب، یا در برخی موارد، پانل های داخلی و همچنین سایر قطعات خودرو را با احتیاط جدا کنید. برای انجام ترمیم فرورفتگی ماشین ، ما به یک مسیر مستقیم به سمت فرورفتگی نیاز داریم تا بتوانیم آن را به طور موثری تعمیر کنیم.

 

3.    فرورفتگی را با دقت بیشتری بررسی کنید

تکنسین های دنت هدز از تجهیزات تخصصی و پیشرفته استفاده می کنند تا تکنسین ما از بهترین زاویه به فرورفتگی نگاه کند. تجهیزاتی مانند دوربین‌ها و صفحه‌های ویدئویی و نورپردازی، سایه‌ای از فرورفتگی را نشان می‌دهند که به ما نشان می‌دهد کجا ابزارهایمان را در انتهای پشت فرورفتگی قرار دهیم.

 

4.    اعمال فشار به فرورفتگی

ما از ابزارهایی استفاده می کنیم که از داخل به فرورفتگی فشار وارد می کنند. این یک فرآیند آهسته و ظریف است که ما باید با دقت کامل انجام دهیم تا فرورفتگی ها را کاملاً از بین ببریم. بسته به شدت و عمق فرورفتگی ، می توانیم این فرایند را به سرعت تکمیل کنیم.

 

صافکاری بدون رنگ در مقابل صافکاری سنتی

تعمیر فرورفتگی سنتی، فرورفتگی‌های بدنه خودرو را با رنگ یا پرکننده بدنه پر می‌کند، که سپس با بقیه قسمت‌های بیرونی خودرو هماهنگ می‌شود. در حالی که این فرآیند می تواند ظاهر کارخانه را به خودرو بازگرداند، در واقع مشکل از بین بردن فرورفتگی را حل نمی کند. همچنین راه حل طولانی مدتی نیست، زیرا پرکننده در نهایت ترک می خورد، تراشه می کند یا از شیار فرورفته بیرون می افتد. صافکاری سنتی نیز زمان بر و پرهزینه است.

 

در مقابل، صافکاری بدون رنگ نیازی به پرکننده و سنباده ندارد. تکنسین ها و مشتریان دریافته اند که PDR راه حلی موثرتر و ارزان تر برای از بین بردن فرورفتگی های جزئی در وسیله نقلیه شما است. بدنه اصلی خودرو شما را سالم نگه می دارد و یک راه حل طولانی مدت ارائه می دهد که در طولانی مدت هزینه بیشتری برای شما ندارد.

 

 

صافکاری بدون رنگ (pdr) و قیمت صافکاری

گاهی اوقات آسیب به بدنه خودرو شما جزئی است و نیازی به رنگ آمیزی کامل خودرو ندارد. فرورفتگی ها ممکن است در اثر تگرگ یا حوادث ناگوار کوچک ایجاد شوند، اما جای نگرانی نیست. تعمیرات فرورفتگی خودرو بدون آسیب به رنگ یکی از بزرگترین تخصص های گاراژ تعمیر خودرو است.

ضربات در پارکینگ ، تگرگ ، توپ های فوتبال - همه این موارد ذکر شده می تواند ضربه های ناخوشایندی بر روی خودرو شما بگذارد.

ترمیم بدن پس از قرار گرفتن در معرض چنین اثراتی کار ساده ای نیست. با استفاده از فناوری منحصر به فرد PDR می تواند به راحتی فرورفتگی خودرو ، یعنی تعمیر ماشین تگرگ را برطرف کند.

فناوری ذکر شده می تواند بدون نیاز به رنگ جدید، قسمت های فرورفته بدن را به شکل اولیه بازگرداند. ماشین شما همچنان رنگ اصلی کارخانه را خواهد داشت.

 

فقط این وضعیت را تصور کنید:

کسی یا چیزی به ماشین شما آسیب می رساند. مطمئناً شما نمی خواهید ماشین شما در چنین وضعیتی باشد، بنابراین امکان تعمیر آن را بررسی خواهید کرد.

رنگ آمیزی ماشین شما نیاز به گزارش به سیستم رنگ انتخاب کامپیوتر دارد که ماشین شما را به عنوان "فاسد" ثبت می کند. بنابراین قیمت فروش آن به طور بالقوه به طور قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین شما به تعمیر فرورفتگی ماشین نیاز دارید.

 

مزایای صافکاری pdr

در روش‌های سنتی معمولاً بدنه متحمل ضربه‌های شدیدی می‌شود اما امروزه کافی است تا صافکار میله‌های pdr را با یک میزان نیروی مناسب، بر روی قسمت آسیب‌دیده مالش بدهد تا فرورفتگی آن ناحیه از بین برود. توجه داشته باشید که مالش میله‌ها بر روی بدنه، از قسمت پشت انجام می‌شود (تا به رنگ خودرو آسیب وارد نشود). همچنین آگاه باشید که مالش میله بر روی بدنه کار تخصصی و حرفه‌ای است که تنها از دست صافکاران باتجربه و متخصص برمی‌آید.

 

رایج‌ترین تکنیک‌های PDR از میله‌های فلزی و میله‌های بدنه برای بیرون راندن فرورفتگی‌ها از قسمت زیرین پانل بدنه استفاده می‌کنند. ممکن است از چسب و زبانه های طراحی شده مخصوص برای بیرون کشیدن فرورفتگی ها از بیرون پانل استفاده شود. تنظیم دقیق تعمیر اغلب شامل پایین آوردن تعمیر برای حذف نقاط بلند کوچک است. تکنسین ها می توانند نقاط مرتفع را با بافت رنگی که پوست پرتقال نامیده می شود، ترکیب کنند. با استفاده از گرما می توان از ترک خوردن یا بریدگی جلوگیری کرد، اگرچه سطح رنگ آمیزی شده احتمال بیشتری برای ترک خوردن دارد.

 

 

برای انتخاب یک مرکز صافکاری pdr در محل حرفه‌ای باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • تجربه و تخصص کادر مجموعه باید در حد عالی باشد.
  • مجموعه باید خودرو را بدون هیچ‌گونه عیب و ایراد به صاحبش بازگرداند
  • خودرو در زمان مقرر تحویل داده شود.
  • قیمت مناسب در ازای بهترین کیفیت

منابع بیشتر برای صافکاری pdr و صافکاری بدون رنگ :

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1204103

https://en.wikipedia.org/wiki/Paintless_dent_repair

 


 

نکات طراحی وب سایت

آیا وب سایت مطب دندانپزشکی شما بهترین است؟

اگر اینطور نیست، ممکن است بیماران را از دست بدهید. دوست داشته باشید یا نخواهید، کیفیت وب سایت شما چیزهای زیادی در مورد کسب و کار شما می گوید.

و حتی اگر بهترین تمرین را داشته باشید، وب سایت شما می تواند داستان متفاوتی را بیان کند. برای طراحی سایت دندانپزشکی بیشتر بدانید

به منظور جلوگیری از عقب افتادن شما، این نکات طراحی وب سایت را برای سایت مطب دندانپزشکی شما گردآوری کرده ایم.

1. اهداف بلند مدت خود را طراحی کنید

قبل از شروع فرآیند طراحی وب سایت خود، باید اهداف بلندمدت را تعیین کنید.

در دراز مدت چه چیزی در ذهن دارید؟

به وب سایت خود به عنوان یک راه حل موقت فکر نکنید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است در چند سال یا چند ماه متوجه شوید که چگونه مشکل را حل کنید.

در عوض، باید سوالات بزرگ بپرسید.

تاریخ وب سایت فعلی شما چقدر است؟ آیا چیزی در مورد طراحی سایت می دانید؟ آیا سعی می کنید مشتریان بیشتری جذب کنید؟

چقدر حاضرید برای وب سایت خود هزینه کنید؟ همه اینها سؤالات مهمی هستند که به شما کمک می کنند تعیین کنید که نیازهای طراحی شما چیست.

 

2. کمتر، بیشتر است

هنگامی که به طراحی یک وب سایت جدید برای مطب پزشکی خود فکر می کنید، باید یک چیز را در نظر داشته باشید – کمتر بیشتر است.

از ضربه زدن به بازدیدکنندگان خود با یک وب سایت بسیار پیچیده و دشوار اجتناب کنید. بیشتر بازدیدکنندگان می‌خواهند بتوانند چیزهایی را که به دنبال آن هستند سریع و بدون تلاش زیاد پیدا کنند.

بازدیدکنندگان خود را مجبور نکنید از حلقه ها بپرند.

 

3. طراحی سفارشی را در نظر بگیرید

اگر وب‌سایتی می‌خواهید که واقعاً بیماران شما را تحت تأثیر قرار دهد و بتواند برای چند سال دوام بیاورد، باید طراحی سفارشی را در نظر بگیرید.

شما این عبارت را می دانید که برای آن پول می گیرید. خوب، این در مورد ایجاد یک وب سایت صادق است.

در حالی که فناوری برای همه در دسترس است و ایجاد وب‌سایت شخصی می‌تواند ساده باشد، به این معنی نیست که سطح بالایی خواهد داشت.

یک مطب دندانپزشکی حرفه ای برای افزایش اعتبار نیاز به داشتن یک وب سایت حرفه ای طراحی شده دارد.

 

4. روی سرعت تمرکز کنید

این سوال را از خود بپرسید، آخرین باری که منتظر بارگذاری یک وب سایت بودید، چه زمانی بود؟

این یک واقعیت است که مردم دوست ندارند منتظر بارگذاری وب سایت ها بمانند. اگر یک وب سایت بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، بیش از 53? از مردم به وب سایت دیگری منتقل می شوند.

وقتی می‌خواهید بیماران جدیدی را به مطب دندان‌پزشکی خود بیاورید، نمی‌خواهید آنها را به دلیل بارگذاری سریع‌تر وب‌سایت گم کنید.

اطمینان حاصل کنید که وقتی به طراحی وب سایت فکر می کنید، سرعت را وارد معادله می کنید. به طراحان اطلاع دهید که چقدر برای سایت شما مهم است که سریع بارگذاری شود.

همچنین بد نیست که سرعت سایت خود را اینجا و آنجا کنترل کنید.

 

5. آن را کاربر پسند کنید

همه با فناوری عالی نیستند، بنابراین باید این را در نظر داشته باشید.

این به شما بستگی دارد که راه را به آنها نشان دهید و آنها را به مکان مناسب هدایت کنید.

شما باید به این فکر کنید که چه چیزی را در سایر وب سایت ها دوست ندارید. دوست دارید وقتی راه را به شما نشان می دهند و قدم بعدی شما را پیش بینی می کنند؟

در مورد وب‌سایت‌های مطب دندانپزشکی، بیماران شما می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند وقت ملاقات بگذارند. پیدا کردن چیزهایی را که در وهله اول نیاز داشتند را برای آنها آسان کنید.

 

6. باید پاسخگو باشد

این روزها مردم می توانند تقریباً از هر جایی از تلفن، آی پد، لپ تاپ و دسکتاپ خود به وب دسترسی داشته باشند.

شما هرگز نمی دانید از چه دستگاهی برای بازدید از وب سایت شما استفاده می کنند. در حالت ایده آل، شما می خواهید که آنها از سایت شما در لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید کنند تا بتوانند شکوه کامل سایت شما را ببینند.

با این حال، به احتمال زیاد این کار را نخواهند کرد. شما باید مطمئن شوید که سایت شما ریسپانسیو است و بازدیدکنندگان بدون توجه به جایی که به سایت دسترسی دارند می توانند همان تجربه را داشته باشند.

 

7. از عکس های استوک اجتناب کنید

تعداد زیادی عکس استوک در اینترنت وجود دارد. آخرین چیزی که بیماران شما می خواهند ببینند بیشتر از آن عکس ها هنگام بازدید از سایت شما است.

شما از آنها می خواهید که چهره ای را به نام خود نشان دهند و ببینید چه کسی واقعاً به آنها توجه می کند.

ترتیبی دهید که یک عکاس به دفتر بیاید و از فضا و کارکنان عکس بگیرد.

بیماران دوست دارند با پرسنل آشنا شوند و زمانی که به مطب می آیند بتوانند آنها را بشناسند.

 

8. یک وبلاگ ایجاد کنید

ایجاد یک وبلاگ همچنین باید چیزی باشد که باید هنگام فکر کردن به وب سایت های مطب دندانپزشکی خود به خاطر داشته باشید.

وبلاگ ها راه های عالی برای بهبود نتایج سئوی شما هستند ، اما همچنین محتوای عالی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند.

اگر می خواهید وبلاگی ایجاد کنید، مطمئن شوید که محتوای آن مناسب وب سایت شما باشد.

برای مثال، باید محتوای آموزنده اما جذاب بنویسید. نکاتی را در مورد نحوه مراقبت از دندان های خود به اشتراک بگذارید و در مورد اهمیت مراقبت های پیشگیرانه از دهان بنویسید .

خلاقیت به خرج دهید و مطمئن شوید که آنچه در آنجا منتشر می کنید جالب است.

 

9. Mobile Friendly

مزایای دسترسی بیماران به سایت شما از یک دستگاه تلفن همراه به این معنی است که آنها می توانند زودتر وقت خود را رزرو کنند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که روی سهولت دسترسی بازدیدکنندگان به اطلاعات فوراً تمرکز کرده اید.

به عنوان مثال، TL Dental  این امکان را برای بیماران خود فراهم می کند که با کلیک یک دکمه تماس بگیرند و آنها را در دست بگیرند.

 

10. اطلاعات تماس خود را نمایش دهید

تمام هدف ایجاد یک وب سایت برای مطب دندانپزشکی شما این است که بیماران را به مطب بیاورید.

به همین دلیل باید مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما به درستی نمایش داده می شود.

دستیابی به خود را برای بیماران خود دشوار نکنید. نه تنها باید یک صفحه واضح "تماس با ما" داشته باشید، بلکه باید در هر صفحه یک تماس برای اقدام داشته باشید.

در پایان پست های وبلاگ خود، یک تماس برای اقدام اضافه کنید تا به آنها در درخواست قرار ملاقات کمک کنید.

 

نکات طراحی وب سایت برای مطب دندانپزشکی شما

این نکات طراحی وب سایت برای مطب دندانپزشکی به شما کمک می کند تا یک سایت کارآمد و موثر ایجاد کنید که مطب شما را به سطح بعدی برساند.

 

به یاد داشته باشید که وب سایت خود را ریسپانسیو کنید، یک طراحی سفارشی دریافت کنید، یک وبلاگ ایجاد کنید و آن را سریع بسازید.

اگر به نکات بیشتری در مورد نحوه طراحی سایت دندانپزشکی خود نیاز دارید، به سایت ماهانیک سر بزنید.


 

این وسوسه انگیز است که فکر کنید هنگام خرید ترمه ، تنها چیزی که مهم است اندازه میزهایی است که باید بپوشانید.

گرچه کاملاً درست است که شما می توانید کورکورانه کتانی را بدون هیچ گونه دانش در مورد پارچه ترمه خریداری کنید ، اما دانستن چند نکته در مورد منسوجات به شما کمک می کند هنگام خرید یک ترمه ، یا به احتمال زیاد ، ترمه کافی برای یک مهمانی کامل

 

ترمه رومیزی چیست؟

اول از همه ، مهم است که تفاوت بین انواع مختلف پارچه ترمه موجود را بدانید. بیشتر مردم با ترمه آشنا هستند ، یک پارچه رومیزی که به اندازه کافی بزرگ باشد و یک میز کامل را بپوشاند.

اشکال اساسی مانند ترمه های گرد ، ترمه های چهارگوش و ترمه های مستطیلی موجود است و در بیشتر میزهای خارج از خانه متناسب است.

چیزی کمی لباس پوش تر می خواهید؟

دامن رومیزی ، پارچه ای تزئینی و مبهم را امتحان کنید و تا زمین آویزان باشد.

آیا می خواهید اطمینان حاصل کنید که ترمه برای مدت زمان رویداد روشن می ماند؟

ترمه کششی و ترمه نصب شده را ببینید

 

اگر شما می خواهید به بالا کردن ترمه خود را با حتی پارچه های ظریف تر، دونده جدول و پوشش جدول هستند شکر و تخم مرغ در کیک. میز دونده ، ترمه رومیزی بلندی است که می توان آن را در بالای یک ترمه ، یا به تنهایی روی یک میز برهنه برای ظاهری تمیز و کلاسیک استفاده کرد.

پوشش جدول ارائه یک لایه اضافی به ترمه خود را بزرگ است که برای گسترش رویداد پالت رنگ خود را و یا اضافه کردن عمق با یک الگوی جالب مانند نقطه رقص لهستانی پولکا ، چاپ حیوانات ، و یا حتی یک پارچه بافت مانند کرباس .

 

ترمه رومیزی با دونده میز روتختی

انتخاب پارچه های رومیزی مناسب برای یک رویداد عمدتا براساس اولویت شخصی و سلیقه زیبایی شناختی است ، اما بسته به نوع رویداد ، پیروی از قانون انتخاب ملحفه های میز خاص برای انواع خاصی از رویدادها یک گزینه مناسب است.

برای عروسی ها ، هر نوع ترمه ای گرد ، مربع یا مستطیل کاملاً مناسب است.

عروسها کاملاً آزاد هستند که هر نوع پارچه ترمه ای را که بخواهند انتخاب کنند - این کاملاً تصمیم عروس (و گاهی اوقات داماد) است و باید سلیقه شخصی را منعکس کند.

برای برنامه های غیر رسمی مانند مهمانی های تولد یا مهمانی های خانوادگی ، ترمه های پلی استر مستطیلی یا اقتصادی به خوبی کار می کنند زیرا یک میز مستطیل شکل به شما اجازه می دهد تا میهمانان شانه به شانه بنشینند و با هم مخلوط شوند.

شب یا در یک اتاق کم نور ، ساتنترمه ها به طرز باشکوهی براق می شوند و می توانند شب را جادویی کنند.

دامن های رومیزی و ترمه های مجهز برای مراسم های شرکتی و نمایشگاه ها ایده آل هستند ، زیرا این ترمه های میز کمی رسمی تر هستند و برای میزهای نمایشی بسیار مناسب هستند.

هنگام صرف غذا در رستوران یا کافه ، مشتریان ترجیح می دهند هنگام ناهار خوری یا افرادی که مشغول تماشا هستند ، نرمی پنبه را احساس کنند. پارچه های ترمه ای با پنبه یا سفیر با بافتی نرم و دوام بالا برای رستوران ها ایده آل است.

 

کدام ترمه ها متناسب با نیاز شماست؟

هنگام خرید ترمه ، مهمترین ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید اندازه ترمه ، نوع پارچه و وزن پارچه است.

 

اندازه ترمه ها متناسب با میزهای شما قبل از خرید کاملاً ضروری است ، زیرا اندازه یک ترمه به شدت بر روی ظاهر و احساس ترمه های شما تأثیر می گذارد. همچنین ، هنگام خرید ترمه های آنلاین ، می خواهید از این موارد جلوگیری کنید:

 

اندازه ترمه

"عزیزم ، من فکر می کنم این ترمه ممکن است برای ترمه های عروسی ما خیلی کوچک باشد"

می خواهید چه نوع سبکی را به مهمانان خود ارائه دهید؟

به عنوان یک قاعده کلی ، ترمه های بلندی که تقریباً زمین را لمس می کنند از رومیزی هایی که تقریباً در نیمه راه زمین آویزان هستند رسمی تر به نظر می رسند.

تصور اینکه از چه ترمه ای باید روی چه میز استفاده شود دشوار است ، اما به لطف ابزار اندازه گیری ترمه ، یافتن تناسب مناسب برای میزهای شما هرگز آسان نبوده است!

اندازه و شکل میز خود را به سادگی وارد کنید و ببینید که ترمه های اندازه مختلف چگونه به نظر می رسند.

 

اندازه ترمه

تفاوت ترمه های 90 و 120 اینچی روی میز گرد 60 اینچ؟ بزرگ.

هنگام تصمیم گیری درباره نوع پارچه ترمه ، از خود بپرسید ، "واقعاً به چه چیزی احتیاج دارم؟"

در صورت لزوم بودجه ای را برای خود تعیین کنید ، زیرا ملحفه های ترمه بسته به کیفیت مواد استفاده شده به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

به عنوان مثال ، بسیاری معتقدند که ساتن تنها در صورت ساتن ساخته شده از ابریشم واقعی ساخته شده است ، بنابراین خرید ایده آل 100? پارچه های رومیزی ساتن ابریشمی ایده خوبی است ، درست است؟ اشتباه.

برای یکی ، ماده ای مانند ابریشم پیله طبیعی بسیار گران است.

پارچه های ترمه اصلی 100? ابریشمی بسته به وزن پارچه ممکن است صدها دلار هزینه داشته باشند.

خرید یک ترمه ساخته شده از ابریشم واقعی ممکن است راهی عالی برای ایجاد ظرافت در مراسم شما به نظر برسد ، اما واقعیت این است که شما به احتمال زیاد فقط از یک پارچه ترمه ای برای یک مراسم استفاده می کنید.

چرا وقتی ساتن ساخته شده از براق کننده های پلی استر کاملاً یکسان ، اما با کسری از هزینه ، پول زیادی را صرف خرید یک ماده ترمه مانند ابریشم می کنید؟

 

پلی استر ماده ای مناسب و مقرون به صرفه است که بسیار مقاوم در برابر چین و چروک است و جذب زیادی ندارد.

همین خصوصیات است که باعث می شود پلی استر بهترین پارچه ترمه ای برای بیشتر مصرف کنندگان باشد.

همه می دانند که همه نوشیدنی خود را روی ترمه جدید و دلپذیر شما می ریزد و شما بسیار خوشحال خواهید شد که به جای پارچه یا ابریشم اصل بسیار جاذب (و فوق العاده گران) ، پلی استر انتخاب کرده اید.

 

ریختن شراب روی ترمه

کیفیت پارچه و پارچه بخش قابل توجهی از خرید خرید ملحفه های رومیزی است ، با این وجود احساس تفاوت بین محصولات پارچه ای رومیزی با کیفیت بالا و پایین بسیار آسان است.

حتی هنگام خرید ترمه های استاندارد پلی استر ، کیفیت بسیار متفاوت است. اساساً ، شما می توانید کیفیت را با توجه به وزن یک پارچه رومیزی یا GSM  تعیین کنید.

هرچه GSM (گرم در متر مربع) بالاتر باشد ، کیفیت بالاتری نیز دارد.

 

ترمه را از کجا بخرم؟

فرم و سبک و پارچه ترمه های میز مهم نیستید ، بهتر است هنگام خرید آنلاین محتاط باشید.

بسیاری از شرکت های پارچه ملحفه آنلاین ، GSM ملحفه ترمه خود را بالاتر از آنچه در واقع است تبلیغ می کنند.

اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید نظرات یک شرکت را بخوانید تا مطمئن شوید محصولات آنها انتظارات شما را برآورده می کند.

پیشنهاد میکنم مطلب "خرید ترمه از فروشگاه اینترنتی مطمئن (با ضمانت و تخفیف 99)" را در لینک زیر بخوانید:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1037984

اگر تکالیف خود را انجام ندهید ، ممکن است در نهایت با چیزی کاملا متفاوت از آنچه انتظار داشتید مواجه شوید.

 

بله ، ممکن است کمی تعصب داشته باشیم که به خوانندگان خود بگوییم ترمه را بصورت آنلاین خریداری کنند (این بهترین است ، قسم می خوریم!) ،

اما در نتیجه مشتری وفادار مشتری و بررسی های درخشان رشد کرده اند.

هنگام خرید ترمه ، به سایت هایی مانند weddingwire.com و amazon.com مراجعه کنید تا معتبر بودن فروشگاه را تأیید کنید.

 

آیا به چیز دیگری نیاز دارم؟

ترمه ها یک شروع عالی است ، اما قطعاً تنها چیزی نیست که شما برای مراسم خاص خود نیاز دارید.

پلی استر یا پنبه ای به دو دلیل زیبایی و محیطی گزینه مناسبی هستند و همچنین بسیار زیباتر به نظر می رسند.